Crossover Suzuki GSX-S 1000GX - Motorteam Suzuki Moto
Test Ride
Service
Contact

Noul Suzuki GSX-S 1000GX

FLEXIBILITATEA MOTORULUI CU PATRU CILINDRI CU 152 CP
GSX-S1000GX este echipat cu renumitul motor Suzuki cu patru cilindri în linie de 999 cmc, acelasi cu GSXS 1000GT. Gama sa largă de turatie face ca GX să poată satisface nevoile dumneavoastră în orice moment al săptămânii. De luni dimineața, în drum spre birou, până duminică după-amiază pentru o ieșire distractivă, bucurându-vă de flexibilitatea acestui motor care ofera satisfactie pe toata plaja de turatii, dar si puterea la turațiile inalte ale unui motor provenit din superbike.
Curbele de cuplu și putere au fost studiate si rafinate la un nivel de exceptie, pentru a face motocicleta deosebit de controlabilă și ușoară în timpul călătoriilor turistice în perechi și cu bagaje, datorită caracteristicilor liniare de la turații mici până la medii.
Când ai chef să lași motorul lui GX să se exprime, vei simți că cuplul te propulsează la forța maximă de 106 Nm la 9.250 rpm. Din acest moment, puterea va prelua controlul datorită celor 152 CP disponibili la 11.000 rpm. Senzații garantate si rafinament unic in clasa.
Asistat de sistemul de asistență la ambreiaj, fiecare schimbare a treptei de viteză este făcută de către pilot cu efort limitat și foarte ușor. Evacuarea cu un design discret și elegant oferă un sunet plăcut și permite motocicletei să îndeplinească standardele de emisii Euro 5.

Caracteristici ale sistemului Suzuki Intelligent Ride (S.I.R.S.).

– GX urmează modelul emblematic Hayabusa al Suzuki în adoptarea Suzuki Drive Mode Selector Alpha (SDMS-α), care oferă management integrat al următoarelor sisteme de control electronic avansat: Power Mode, Smart TLR (Traction, Lift and Roll Torque) Control și Active Control la amortizare. Utilizarea SDMS-α poate fi la fel de simplă ca și alegerea dintre setările implicite din fabrică pentru cele trei moduri de condus integrate prezentate mai jos. Fiecare este atent reglat, testat și recomandat de inginerii Suzuki.

 

  • Un mod A (activ) este conceput pentru stilul de condus mai agresiv al unei alergări sportive pe drumuri bune.

 

  • Modul B (de bază) este configurat pentru a oferi un echilibru satisfăcător de setări, potrivite pentru o gamă largă de situații de călătorie.

 

  • Modul C (Confort) urmărește să acorde prioritate confortului și controlabilității, în special atunci când călătoriți pe distanțe lungi sau transportați un pasager și bagaje.

 

– Setări implicite din fabrică pentru modul SDMS-α

 

SDMS-α: Moduri de călătorie integrate A B C Nr. niveluri Note

SDMS-α : Integrated Riding Modes

 

A B C Nr. nivele Note
Power Mode level

 

1 2 3 3 1*
Smart TLR Control level 2 4 6 7+ OFF 2*
Active Damping Control level

 

HARD MEDIUM SOFT 3+ User 2*, 3*

 

*1 Setările modului de putere sunt fixe, (de exemplu: modul de condus A setează modul de putere la nivelul 1 și acesta nu poate fi schimbat)

*2 Pilotul poate selecta diferite setări de nivel de control inteligent TLR și control activ de amortizare (de exemplu: ADC poate fi setat la „Soft”, chiar și atunci când utilizați modul de conducere A.)

*3 Setarea modului utilizator a ADC oferă ajustări de ±3 trepte atât pentru suspensia din față, cât și pentru cea din spate.

– Power Mode vă permite să selectați între trei moduri care oferă caracteristici diferite de putere de ieșire. Deosebit de vizibile la prima deschidere a clapetei de accelerație, setările pentru fiecare mod sunt testate temeinic și reglate fin pentru a maximiza capacitățile GX-ului, pentru a construi flexibilitatea de a se adapta bine la condițiile de vreme, drum și de mers în schimbare și pentru a face experiența generală de condus. mai placut.

 

  • Modul 1 oferă cel mai clar răspuns când clapeta de accelerație este deschisă. Reglat pentru a oferi o accelerație incitantă și pentru a valorifica pe deplin puterea motorului, este potrivit pentru a vă bucura de rulări agresive pe trotuar bun.

 

  • Modul 2 atinge același nivel de ieșire maximă, dar prezintă o curbă mai liniară, cu un răspuns mai moale la accelerație. Scopul este de a oferi un echilibru satisfăcător ca o potrivire bună pentru o gamă largă de stiluri de condus și condiții de drum.

 

  • Modul 3 urmărește să acorde prioritate confortului și controlabilității, oferind cel mai moale răspuns la accelerație și caracteristici de cuplu mai blânde. Această setare este o alegere bună atunci când călătoriți pe distanțe lungi sau când transportați un pasager și echipament.

 

– Controlul inteligent TLR (Traction, Lift and Roll Torque) integrează sistemul de control al tracțiunii Suzuki (STCS) cu limitarea de ridicare a rotii fata și controlul cuplului de rulare, permițând pilotului să controleze mai bine motocicleta în condiții diverse și variate.

 

  • Sistemul de control al tracțiunii Suzuki (STCS)* permite un control mai bun asupra motocicletei indiferent dacă mergeți singur sau cu un pasager, indiferent de vreme sau de condițiile de drum. Acest lucru reduce stresul și oboseala și vă ajută să mergeți cu mai multă încredere. Pe lângă setările implicite ale SDMS-α, puteți alege una dintre cele șapte setări de nivel selectabile pentru a se potrivi preferințelor dvs. și condițiilor de călătorie ale momentului, sau chiar puteți opta pentru a opri sistemul.
  • Lift Limiter aduce un plus de liniște sufletească, ajutând la prevenirea ridicării roții din față de pe sol la accelerare. Funcționează în fundal, nivelul STCS determinând nivelul de intervenție. Aceasta variază de la o setare scăzută care acordă prioritate performanței la o setare ridicată care are efect înainte ca roata din față să înceapă să se ridice.
  • În primul rând Suzuki, Roll Torque Control este un sistem inteligent care oferă un nivel suplimentar de protecție preventivă împotriva alunecării prin valorificarea mișcării de rulare (unghiul de înclinare) și a datelor despre viteza roții pentru a predetermina ce nivel de putere și accelerație optim pentru un anumit viraj și reducerea cuplului de ieșire înainte ca GX să depășească acest nivel. Funcționează silențios în fundal, setările sale fiind determinate de setarea nivelului STCS.

 

– Active Damping Control folosește noua suspensie electronică avansată Suzuki (SAES) pentru a oferi patru moduri de amortizare controlate electronic – „H” (Hard), „M” (Medium), „S” (Soft) și „U” personalizabil (Utilizator). ) setare. Acesta ajustează automat forța de amortizare din mers pentru a se potrivi cu condițiile de mers ale momentului, în conformitate cu modul selectat și puteți opta pentru a modifica setările implicite pentru fiecare dintre modurile de rulare SDMS-α în funcție de nevoile sau preferințele dvs. În plus, atunci când personalizați modul Utilizator, puteți regla în mod independent setările față și spate cu ±3 trepte după ce ați selectat între o setare de bază Hard, Medium sau Soft.

 

– Noul program original Suzuki Road Adaptive Stabilization (SRAS) al Suzuki comută fără probleme între setările care accentuează capacitatea de reacție atunci când circulați pe suprafețe normale de drum și cele care netezesc mai bine denivelările atunci când circulați pe deruuri pavate sau alte suprafețe neuniforme. Atunci când SRAS detectează o modificare a carosabilului, declanșează automat controlul flotant Suzuki (SFRC), care funcționează împreună cu setarea Active Damping Control utilizată în prezent pentru a ajuta la netezirea cursei și ajustează setările electronice de accelerație pentru a oferi un raspuns mai moale, motocicleta devenind mai controlabila. Când GX revine la o suprafață netedă, SRAS este dezactivat și SFRC revine la o setare care nu interferează cu performanța dinamică pe drum.

– Modurile automate ale suspensiei spate selectabile beneficiază de controlul electronic asupra setărilor de preîncărcare a arcului suspensiei din spate pentru a vă permite să selectați rapid și ușor unul dintre cele patru moduri disponibile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră sau nevoilor imediate ale situației.

 

– AUTO este un mod ușor de utilizat, care dispune un reglaj automat, care detectează schimbările în poziția șasiului atunci când un pasager se urca sau adaugi bagaj iar pe baza poziției cursei amortizorului, răspunde prin compensarea automată pentru a menține valoarea corespunzătoare a fortei. O altă caracteristică este că modul AUTO reglează automat atât forța de amortizare față, cât și cea din spate din mers pentru a se potrivi cu greutatea curentă, marind forta arcului sub sarcină și contribuind la o călătorie mai confortabilă. Când preferați să utilizați o anumită setare dedicată, puteți selecta unul dintre cele trei moduri manuale: Single Rider, Single Rider + Gear sau Tandem cu sau fara bagaj.

– Sistemul de schimbator rapid bidirecțional vă permite să treceți în sus sau în jos fără a acționa maneta ambreiajului. Acest lucru reduce oboseala, oferind în același timp schimburi sigure care vă vor face să vă simțiți mai încrezători în controlul puterii GX-ului. Atunci când este activat, sistemul oferă trepte superioare curate și netede, cu o accelerație aproape neîntreruptă. Trecerile inferioare sunt, de asemenea, rapide și line.

– Controlul inteligent al vitezei de croazieră ajută la reducerea oboselii atunci când călătoriți pe distanțe lungi, în special atunci când călătoriți cu viteză constantă pe autostrăzi, permițându-vă să mențineți o viteză setată fără a acționa accelerația. Sistemul vă permite să efectuați schimbări de viteză fără ambreiaj folosind sistemul bidirecțional de schimbare rapidă fără a anula controlul vitezei de croazieră.

 

– GX este prima bicicletă din seria GSX-S care a adoptat sistemul Motion Track Brake System, care îmbunătățește controlul prin sprijinirea activării ABS-ului, nu numai atunci când călătoriți în linie dreaptă, ci și când vă aplecați în viraje. Asta face ca asistența pe care o oferă este benefică în cea mai mare varietate de condiții de călătorie. Nu numai că vă ajută să urmăriți mai bine linia dorită, dar vă ajută și să mențineți stabilitatea în timp ce încetiniți dacă intrați în panică și frânați puternic într-un viraj.

 

Slope Dependent Control ajută la susținerea unei frânări mai stabile, prevenind ridicarea roții din spate la frânare în timp ce coborati o panta. Unitatea ABS folosește intrarea de la IMU pentru a monitoriza poziția motocicletei și atunci când acționați frânele, unitatea sa hidraulică controlează presiunea de frânare pentru a oferi setarea optimă pentru a se potrivi cu unghiul de pantă curent.

 

– Cu sistemul Suzuki Easy Start, o apăsare rapidă a butonului vă permite să porniți motorul fără a trage maneta de ambreiaj, doar printr-o aparare scurta. Fiind o funcție folosită de fiecare dată când porniti motorul, Easy Start vă face experiența de condus cu atât mai plăcută și mai convenabilă.

 

– La porniri de pe loc in treapta 1, mentine turația de ralanti a motorului pentru porniri mai lente și mai ușoare, Low RPM Assist vă permite să operați și să controlați motocicleta mai ușor în traficul aglomerat (stop-and-go traffic).

*Notă: Sistemul de control al tracțiunii Suzuki nu înlocuiește controlul accelerației al pilotului. Nu poate preveni pierderea tracțiunii din cauza vitezei excesive la intrarea în viraj sau la frânare. Nici nu poate împiedica roata din față să își piardă tracțiunea.

**Notă: ABS nu este proiectat pentru a scurta distanța de frânare. Vă rugăm să mergeți întotdeauna la o viteză sigură pentru condițiile de drum și vreme, inclusiv în viraj.