Suzuki DL 1050 V-Srtom 2021 DL 1050 XT
Noul Suzuki V Strom 1050 XT vă permite să evadati și explorati după dorinta inimii tale.
Un aspect important al noului DL 1050 reprezinta cele mai recente caracteristici de siguranta si confort care permit o plimbare lină și confortabilă.
De asemena ofera un otențial nelimitat de a-ți continua aventura.
Noua generație V-STROM 1050 / XT este întotdeauna lângă tine.
Explorarea nu are limite.
Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S)
Sistemul inteligent de plimbare Suzuki (SIRS) include Motion Track Brake System, Hill Hold Control System, Slope Dependent Control System and Load Dependent Control System that assist in braking, and the Cruise Control System, Suzuki Drive Mode Selector (SDMS), and Traction Control System that assist in driving. The system provides users with intelligent controls to enhance ease of use and convenience in touring and daily life.
Sistem de control Hill Hold
Când vehiculul se oprește pe o pantă ascendentă și se acționează frânele, acest sistem acționează automat frâna din spate timp de
aproximativ 30 de secunde pentru a împiedica vehiculul să se retragă pe deal, chiar dacă călărețul eliberează maneta / pedala de frână. Acest lucru permite călărețului să se concentreze pe un început lin pe un deal.
Conditii de operare:
1. Când modul de menținere a dealului este activat.
2. Când este oprit complet pe o pantă.
3. Când angrenajul nu este în poziția „N”.
4. Când suportul lateral este depozitat.
5. Când frânele sunt acționate.
Sistem de control al pantei
Noul sistem Slope Dependent Control monitorizează constant poziția vehiculului chiar și atunci când vehiculul călătorește în jos. Când călărețul acționează pârghia de frână sau pedala pe coborâre, unitatea de control electronic controlează presiunea frânei pentru a preveni ridicarea roții din spate.
Încărcați sistemul de control dependent
Acest sistem acceptă frânarea optimă ca răspuns la condițiile de încărcare. Sistemul învață în mod constant modificări ale decelerării frânării prin introducerea presiunii hidraulice pe măsură ce sarcina crește sau scade atunci când circulă cu sarcină sau în tandem.
Selector Suzuki Mode Drive (SDMS) *
Selectorul modului de acționare Suzuki este un sistem care permite călărețului să selecteze dintre trei moduri diferite de caracteristici de ieșire (A, B și C).
* Nu este disponibil pentru specificațiile de 35kw.
Sistem de control al tracțiunii
Un sistem actualizat de control al tracțiunii este utilizat pentru a permite călărețului să controleze cu mai multă încredere în condiții diverse, cu mai puțin stres și oboseală. Modul de control al tracțiunii este mărit la trei moduri plus modul oprit pentru diverse condiții de drum sau pentru a se potrivi mai mult cu preferințele călărețului. Sistemul de control al tracțiunii monitorizează continuu viteza roții față și spate, poziția clapetei de accelerație, poziția manivelei și poziția angrenajului. Când se detectează rotirea roții, sistemul controlează rapid puterea de ieșire gestionând sincronizarea aprinderii și livrarea aerului.
Notă: sistemul de control al tracțiunii nu înlocuiește controlul clapetei de accelerație în diferite condiții, iar controlul tracțiunii nu poate preveni pierderea tracțiunii datorită vitezei excesive la intrarea în viraje sau în timpul frânării și nu controlează tracțiunea roții din față.
Sistem electronic de accelerare Ride-by-wire
Mult mai simplu, mai ușor și mai compact decât clapeta mecanică anterioară. Nu sunt utilizate cabluri mecanice și unul este instalat independent atât pe cilindrul din față, cât și pe cel din spate. Sistemul electronic de control al accelerației Ride-by-wire oferă o senzație ușoară de control, care este naturală și liniară ca o clapetă de accelerație convențională.
IMU
Noua unitate de măsură inerțială (IMU) funcționează pe 6 direcții de-a lungul axa 3, mai degrabă decât pe axa 5 a sistemului anterior. Acest lucru îi permite să detecteze mișcarea înălțimii, rulării și girației pe baza vitezei unghiulare și a accelerației. Noul IMU de înaltă performanță cu 6 direcții de la Bosch combină un senzor de rată unghiulară pe 3 axe (girometru) și un senzor de accelerație pe 3 axe într-o singură unitate compactă.
Imagine de livrare a energiei după mod
IMU / 6-direcții, de-a lungul a 3 axe, pitch, roll și yaw
Sistem de control al vitezei de croazieră
Sistemul de control al vitezei de croazieră nou echipat menține viteza setată fără ca călărețul să trebuiască să acționeze accelerația - o caracteristică pentru turul pe distanțe lungi care ajută la reducerea oboselii călărețului. Noul model oferă o gamă de tehnologii, cum ar fi sistemul de accelerație ride-by-wire și noul ECM programat, care au ca rezultat un control automat al vitezei de croazieră ușor de utilizat. Viteza de deplasare poate fi setată de la aproximativ 50 km / h la 160 km / h la treapta a patra sau mai sus. Un comutator de pe ghidonul din dreapta poate fi apăsat pentru a pune regulatorul de viteză în regim de așteptare, iar un selector (sus / jos) de pe ghidonul din stânga permite călărețului să regleze viteza.
Sistem de frânare Motion Track
Sistemul de frânare Motion Track actualizat combină informații despre poziția vehiculului cu viteza roților față și spate. Acest lucru permite ABS-ului să se activeze nu numai în linie dreaptă, ci și atunci când vehiculul este înclinat.
Notă: ABS nu este conceput pentru a scurta distanța de frânare. Vă rugăm să călătoriți întotdeauna cu o viteză sigură pentru condițiile rutiere și meteorologice, inclusiv în timpul virajului.