Putere
15 CP
SUZUKI GSX-S125
4 190€ (TVA Inclus)
Noul model GSX-S125 iese în evidență prin designul futurist. Motocicleta este total reconcepută și indiferent din ce perspectivă o privești, design, performanță sau tehnologie, aceasta va stârni emoție și va intimida concurența pe orice traseu virajat, stradal sau circuit.
Putere
15 CP
Înălțime șa
785 mm
Consum mixt
3.8 L / 100 km
Volum rezervor
11 l
Galerie Media
GSX-S125 este o motocicletă de stradă ușoară, captivantă, de 125 cm³.
Deși este ușor de condus, motorul său sport autentic și raportul putere-greutate lider în clasă ajută la furnizarea de accelerații puternice, manevrabilitate agilă și economie de combustibil excelentă. Acest lucru se combină cu frumusețea stilului său agresiv pentru a vă face mândru de motocicleta dumneavoastra, GSX-S125.
GSX-S125 folosește cunoștințele din seria GSX-R pentru a obține cea mai ușoară caroserie din clasa de sport stradală de 125 cm³, ceea ce contribuie la manevrabilitate agilă, care oferă distracția de a conduce sport și o manevrabilitate ușoară atunci când mergeți în oraș.
Noul model GSX-S125 iese în evidență prin designul futurist. Motocicleta este total reconcepută și indiferent din ce perspectivă o privești, design, performanță sau tehnologie, aceasta va stârni emoție și va intimida concurența pe orice traseu virajat, stradal sau circuit.
Motorul DOHC, cu 4 supape, racit cu lichid, contribuie la un raport putere/greutate lider de clasa de 125 cm³ si la realizarea unei acceleratii superbe.
- Tehnologia Suzuki GSX-R optimizează greutatea pistonului, obținând un echilibru între durabilitate și puterea.
- Utilizând tehnologia de analiză a seriei GSX-R, raportul alezaj x cursă, unghiul de reglare a supapei, diametrul supapei și raportul de compresie sunt optimizate pentru a oferi GSX-S125 performanța sa ridicată.
- GSX-S125 utilizează un sistem de injecție de combustibil cu 6 senzori pentru un control optim în diferite condiții de drum și vreme. Aceasta se combină cu un injector cu 4 orificii, cu dublă pulverizare, care îmbunătățește admisia de combustibil prin direcționarea spray-ului direct către cele 2 supape de admisie pentru a oferi atât o putere excelentă, cât și eficiență de ardere.
- GSX-S125 dispune de un corp de accelerație mare cu diametrul de 32 mm pentru o eficiență mare a admisiei la turații mari.
- O cutie de filtru de aer de capacitate mare de 4,3 L, proiectată pentru a se potrivi în corpul compact, îmbunătățește puterea optimă.
- Sistemul de evacuare de înaltă performanță include o tobă de eșapament cu ieșire dublă care găzduiește un convertor catalitic care ajută la limitarea emisiilor de CO2 la 55 g/km și contribuie la atingerea conformității Euro 5.
- Cilindru acoperit cu material electrochimic compozit Suzuki (SCEM) nu numai că reduce greutatea fata de un cilindru din aluminiu prevăzut cu o bucsa convenționala din fontă, dar reduce frecarea și îmbunătățește durabilitatea, transferul de căldură și capacitatea motorului de a menține o putere constantă de mare putere. .
GSX-S125 adoptă o transmisie manuală cu 6 trepte, precum motocicletele din seria GSX-R cu cilindree mare, iar setările sale de reducere se bazează pe cunoștințele GSX-R pentru a se potrivi proprietăților de putere mare ale motorului. Acest lucru permite un transfer fără probleme a puterii către roata din spate pentru o accelerație excelentă.
- Tehnologiile de inginerie pentru serie fac aspectul caroseriei compact, obținând în același timp cel mai bun pachet posibil de aspect sportiv, putere mare, controlabilitate excelentă, răspuns agil și stabilitate.
- GSX-S125 folosește cunoștințele din seria GSX-R pentru a obține cea mai ușoară caroserie din clasa de sport stradală de 125 cm³, ceea ce contribuie la manevrabilitate agilă, care oferă distracția de a conduce sport și o manevrabilitate ușoară atunci când mergeți în oraș.
- Cadrul combină rigiditatea optimă cu greutatea redusă, datorită aplicării tehnologiei analitice pentru a stabili echilibrul corect al rigidității la torsiune, longitudinală și laterală. Suspensia este, de asemenea, poziționată strategic pentru a spori rigiditatea.
- Șasiul compact are un ampatament relativ scurt și o caroserie subțire care permite manevrabilitate agilă și o mare manevrabilitate în trafic.
- Cu o înălțime a sezutului de doar 785 mm și un design subțire, GSX-S125 nu numai că oferă o poziție confortabilă de condus, ci facilitează punerea ambelor picioare pe sol atunci când este oprit.
- Un disc față cu formă dantelata de ø290 mm cu aspect sportiv, cu un etrier cu dublu piston și un disc spate cu forma dantelata de ø187 mm cu un etrier cu un singur piston se combină perfect pentru a oferi o performanță de frânare excelentă.
- Sistemul de frânare antiblocare (ABS) folosește cea mai recentă unitate de bază Bosch ABS 10, cu un sistem ABS ușor și compact cu două canale. Acest sistem proactiv monitorizează viteza roții și intervine imediat când este detectată blocarea iminentă a roților, înainte de blocarea efectivă. Sistemul ABS compact, așa cum este instalat pe GSX-S125, cântărește doar 0,59 kilograme.
- Notă: ABS nu este conceput pentru a scurta distanța de frânare. Vă rugăm să mergeți întotdeauna la o viteză sigură pentru condițiile de drum și vreme, inclusiv în timpul virajului.
- GSX-S125 rulează pe anvelope DUNLOP D102 care au fost dezvoltate împreună cu Dunlop. Anvelopele de 17 inchi realizează atât stabilitate la rulare în linie dreaptă, cât și performanță în viraje. În special, anvelopa spate 130/70-17M/C oferă o manevrabilitate superioară.
- Roțile ușoare sunt proiectate folosind tehnologie analitică avansată care realizează un echilibru fin între aspectul sportiv, greutatea redusă și rezistența.
- O aparatoare spate hugger se pliaza chiar deasupra și în fața anvelopei, pentru a proteja amortizorul. O extensie pentru aparatoarea spate oferă protecție împotriva pulverizării anvelopelor în condiții umede.
- GSX-S125 are un unghi de virare de 40 de grade, realizând o mare capacitate de viraj, ceea ce este convenabil atunci când circulați prin trafic.
- GSX-S125 are un stil compact, dar agresiv. Pentru a face ca șasiul subțire să pară mai mare ca volum, rezervorul de combustibil și carcasa sunt conectate și este adăugată o carcasă de dedesubt ca echipament standard. Imaginea cool a lui GSX-S125 este întărită de o silueta înclinată înainte, realizată de farul poziționat jos și forma zimțată a stopului.
GSX-S125
Patru timpi, 1 cilindru, răcit cu lichid, DOHC - 15 CP
4 190€ (TVA Inclus)
ÎȚI DOREȘTI UN GSX-S125 ?
Completează formularul și vei fi contactat
de un reprezentant în cel mai scurt timp!
Te-ar putea interesa
Materiale cu informaţii despre GSX-S125.